torsdag 19. mars 2009

Mine utmerkelser - samlet på en side


Tusen takk til AnnMaria og Birgitta for denne utmerkelsen i juni 2009.



Denne fikk jeg av Vit som snö i april 2009. Tusen takk, Cilla.



I april 2009 fikk jeg denne av Villa Kos &Kaos og M. Tusen takk skal dere ha.




Tusen takk, Fru Lunas Drømmefabrikk for denne utmerkelsen som jeg fikk for noen dager siden. Setter virkelig pris på hyggelige ord og kommentarer fra deg.

Disse awardene har jeg tidligere laget inlegg om:


Denne fikk jeg av Lykkeliten og Jane Anitas verden i januar.
I mai 2009 fikk jeg den av Romantisk Vintage, tusen takk skal du ha.



Min aller første award fikk jeg av Bestas hus.





7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har fått fina ord och utmärkelser. Men så har du en fin-fin blogg också!
Ha en riktigt bra helg
Kram till dig
AnnaMaria

moa sa...

god morgen crinoline -
så mange utmerkelser du har fått - velfortjent!
ha en fin fredag!

moaklem

helle sa...

Tillykke med awarden, du gør også et fint arbejde på din blog
God weekend
fra Helle

Stine sa...

Takk for kommentar på bloggen! :) Aner ikke hvorfor det kokte på lysestaken..
God helg!

Mitt hvite hus sa...

Så mange fine awarder du har fått...virkelig vel fortjent=)

Nyt fredagskvelden Klem Kerstin

Viola sa...

Grattis till dig och din blogg, ha en skön helg, klem VIOLA

Guttemamma sa...

Velfortjent og god helg!!