søndag 13. januar 2013

Godt nyttår.

 
    Godt nyttår ønskes dere alle sammen. Desember gikk i en rasende fart. Julefeiring med familie og nyttårsfeiring med gode venner, men nå er det godt at hverdagen er tilbake igjen.


Fikk masse fint til jul, blant annet denne søte linputen fra datteren vår. 


På interiørfronten har det ikke skjedd noe den siste tiden. Har hatt mer enn nok med å rydde vekk julepynten. Å kvitte seg med et stort  juletre på nesten tre meter var en krevende jobb når man bor i leilighet. Alle grenene ble klippet av og lagt i søppelsekker. Stammen måtte deles i tre før alt ble fraktet vekk. Ha en fin søndag.

12 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Så koselig pute!
Det så ut som en deilig kosekrok!
skinnfell og en kopp te er god stemning det!
Ha en fortsatt Nydeligflott søndag!
Klem fra Julie :-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en rejäl gran ni hade, men bra och klippa ner i säckar, det gjorde vi också. Mysigt med stolen vid brasan.
God fortsättning på 2013 och kramar
AnnaMaria

Brocante sa...

Ja det skal ikke være enkelt! Allikevel - her kommer det aldri til å bli plast tre! Det er jo herlig når man pynter det, men masse jobbe å bli kvitt det igjen! Allikevel - det er vel verdt det :-)

Solveig sa...

Det var juletreet sitt, det! Tror det hadde gått rett gjennom taket vårt;o)))
For en herlig pute du har fått! Veldig herlig der i kosekroken;o)
Ønsker deg en strålende uke!
Klem fra Solveig ;o)))

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Hei og godt nyttår til deg også! Så skjønn pute. Og tenk å ha et juletre på 3 meter! Jeg syntes vårt på 2 var svært. Det var sikkert veldig flott.

Jeg måtte søke på rokokkostolen din - og den var jo nesten eller helt lik min:-) Huff ja - som jeg slet med de stiftene. Nå skal jeg begynne på neste stol og gruer meg til arbeidet.

Ha en fin mandagskveld!

Klem fra Hjørdis

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg har litt problemer med å sende kommentaren. Men jeg gir meg ikke:-) Alle gode ting er 3 så nå prøver jeg meg igjen.

Godt Nyttår til deg også:-) julemåneden gikk fort!

Så koselig pute du fikk. Og juletre på 3 meter hørtes flott ut. Kan tenke meg strevet å få det både opp og ned.

Jeg måtte søke på din rokokkostol og sannelig var den nesten helt lik min. Og du for en tålmodighetsprøve det var å trekke ut stiftene. Nå skal jeg i gang med neste stol og jeg gruer meg fælt til oppgaven.

Ha en koselig mandagskveld foran peisen og med den koselige koppen din.

Klem fra Hjørdis

Kreoline sa...

Hei, godt nytt år til deg også. Ser du koser deg i leiligheten. Desember gikk fort ja, den var over før den var begynt, nesten iallefall. Familie og jul, det er så koselig. Nyttår i år valgte vi å reise på hytta, stille og rolig, masse kos og regn i enorme mengder. Ja, kanskje vi skal satse litt mer på bloggen i år, vi gjør iallefall et forsøk, så ser vi. Fin uke til deg, kos deg, klem fra Mona.

Guttemamma sa...

GOdt nytt år til deg og!! Så kjempekoselig i peiskroken din, har sett de putene,fine! Godt med peis i disse dager...!
Klem♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Sol här också och 15 minus, det är lite för kallt tycker jag. Men det är härligt med ljuset.
Önskar dig en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Hei og takk for koselig kommentar hos meg!

Det er kjekt å tove forskjellige plagg.

det finnes en bok som min læremester har laget. Hun er dansk og heter Charlotte Buch (søk på google - for hun har en hjemmeside) Boken hennes heter "Filt tøj og ting" (bokforlag www.klematis.dk) Det følger mønster vedlagt. Denne kan anbefales. Dersom du går i gang - lykke til.

Ha en flott søndag. Her skinner solen fra skyfri himmel, men fremdeles kaldt.

Smil og klem fra Hjørdis

SongCai1000 sa...

Veldige fine bilder!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej
Så har det gått ett år, hoppas allt är bra med dig. Håller på och ändrar i min blogglista, men är fortfarande följare av din blogg så jag ser om det dyker upp inlägg.
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År
Kramar
AnnaMaria