fredag 9. september 2011

Kaoskontroll - del 1

Bodrommene har vært preget av kaos. Etter ferien gikk jeg i gang
med opprydding og er nå ferdig med det minste rommet. Alle veggene
er malt hvite. Har ryddet i skap og hyller. Foran hyllene har jeg hengt opp
gardiner kjøpt på Kid. Over skapedøren har jeg sydd og hengt opp en kappe.

Enkle skohyller som nå inneholder sko og støvler til høst- og
vinter.

På hyllen oppbevares puter til terrassemøbler. Under hyllen har
jeg skrudd opp kraftige knagger til å henge opp sekker. Under
er det blitt god plass til kofferter og litt annet.

Betonggulvet har jeg malt i fargen "Demring." Nå står det største rommet for tur. Masse å gjøre der, men skal bli godt å orden i kaoset som råder der også. Ønsker dere alle en god helg.

12 kommentarer:

Tindrande Auge sa...

flink du er da! er skikkelig kjekt med kontroll på sakene ☺

Ha en fin kveld videre! Hilsen Nina

MissMette sa...

Her var det orden i sakene ღ
og lyst og fint :) Me Like...
Syns det er kjekt at alt har
sin plass, jeg er vel et
ordensmenneske, hihi... Har
en jobb forran meg i kjelleren
ser jeg :) Takk for inspirasjon
og så ønsker jeg deg en flott
fredag og helg, klem fra Mette

Kreoline sa...

Hei, her var det kontroll, akkurat slik jeg liker det. Når du er ferdig kan du fortsette hos meg, hihi, inspirasjon gir du iallefalle, kanskje jeg begynner jeg også snart. God helg til deg, klem fra Mona.

Landcharm sa...

Ja, her var det orden. Ha ne fin helg!

liven sa...

Takk for inspirasjon!!
Flott orden i "sysakene" hos deg!
Her står bodene også for tur!

Ha en fin helg Crinoline

Marit sa...

Nå ble jeg imponert! Skulle ønske jeg var like flink ;o) God helg til deg!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh! jag önskar jag hade så fint i mina förråd, här är det riktigt kaos. Får plocka ut saker för och ta mig in i vårt förråd. Men så fint du får nu, och lätt och hitta alla saker. Du har gjort ett toppenjobb.
Ha en fin lördag
Kramar
AnnaMaria

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Hei og tusen takk for koselig hilsen! Godt å lese at andre også har problemer med blogger - da er det ikke jeg som tuller:-)
Du for en orden du har fått! Og golvet ble fint!
Jeg har holdt på i over 2 uker å få system og orden. Det er så fryktelig vanskelig å kaste... I dag kan jeg endelig slappe av og utenfor står en full container som omsider kan hentes.

Fin tur dere har hatt!

God helg til deg også!
Klem:-)

Anonym sa...

Her var det blitt skikkelig kontroll. Godt med god plass til sånne ting man ikke bare kan stue vekk i en skuff. Og nå begynte jeg straks å tenke på om jeg kan bruke plassen under garasjen til det samme:)
Håper du har en fin helg.
Klem fra meg!

1001ting sa...

Her er allt oversiktelig og pent. Før jeg kommer så langt, må jeg kaste, flytte ting fra rom til rom, og sikkert kaste mer. Jeg har ikke begynt enda, men tror jeg begynner på mandag.???

Guttemamma sa...

For en orden, si fra om du vil ta boden vår...!!
Klem♥

helle sa...

Godt med styr på sagerne Crinoline, det ser fint ud!

Klem Helle