fredag 12. februar 2010

Arbeidsrom - del 2


Arbeidsrommet er endelig ferdig. Det ble mere jobb enn
jeg hadde trodd på forhånd. Hyller er demontert og mengder
av bøker er flyttet ned i underetasjen. Speilet med skodder
hang tidligere på gjesterommet.

Arbeidslampen er tidligere kjøpt på IKEA.


Arbeidsbordet har jeg laget av en hobbyplate i furu. Fikk
skjært den til etter mål i byggvarehuset. Har malt den i farge
"Bomull" og skrudd på fire hvite ben. Bortsett fra litt maling,
er hobbyplaten den eneste nye jeg har kjøpt. "Nytt" arbeids-
rom har kostet ca. 600 kroner.

Dagsengen er også flyttet opp fra underetasjen. Heklepleddet
er gammelt, kjøpt i en bruktbutikk en gang i tiden. Neste
prosjekt er å lage et bibliotek, men nå trenger jeg først noen
dager pause. Ønsker dere alle en riktig god helg.

46 kommentarer:

Jannicke sa...

Kjære deg.

Måtte innom med en god klem, TUSEN takk foe alle hilsener den siste tiden. Det betyr MYE nå i disse dager..

Arbeidsrommet er kjempefint! Lyst - delikat, og med fine detaljer!
Du er FLINK!
Ønsker deg en riktig god helg.

God klem fra J.

sylvia sa...

hei.
sååå nydelig her ble,ja det er mye mer jobb med ting når en først setter i gang,men moro å,
så deilig å sitte her,å slappe a å når en føler for det.
klem fra sylvia

lisje astrid's husblogg sa...

NYYYDELEGE bilder:)Og eit fantastisk herleg rom!
Kos deg masse i helga:)
Klem frå Astrid<3

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eit skikkele fint arbeidsrom du har fått deg☺ Og kjekt når det kan gjerast so rimeleg!

God helg til deg frå meg☺

Klem M ♥

liven sa...

Et kjempefint arbeidsrom Crinoline!!
Lyst, fint og lekkert!!!
Koselig med denne dagsengen din her:o)

ha en fin helg :o)

Maliva`s verden sa...

Skal si du er i full gang med prosjekter jeg;o) Så flott arbeidsrom du har lagd deg....må være inspirerende å jobbe i et så vakkert rom. Lykke til med dine videre prosjekter og god helg! Klem fra Maliva

Barbros lille atelier sa...

Du verden for et lekkert arbeidsrom! Jeg blir helt grønn av misunnelse... Tenk å få sitte å jobbe i sånne omgivelser. Så lyst og trivelig. Skulle nok klart å finne arbeidsro her inne.

Ønsker deg en riktig god helg!

Klem

Missfryd sa...

Hei Crinoline:-)
Så koselig du har gjort det på arbeidrommet. Ser utrolig innbydende ut. Her tenker jeg du får mange kreative stunder:-)
Ellers ønsker jeg deg en herlig helg!
Godt du er frisk igjen.
Klem Ingrid

Datt sa...

Ah, så koselig det var der!! Herlig!! Jeg tror nok jeg hadde endt opp med å bikka meg ned på den herlige senga der jeg... Hihi... :)

Sologbolig sa...

Koselig arbeidsrom. Lyst og fint. likte så godt speilet med skodder og dagsenga. Ønsker deg ei flott helg.

moa sa...

hei crinoline -

gratulerer så masse med flott resultat, det ble jo så fint!
lyst og delikat ♥
oj, marsipankake hørtes godt ut!
ha en finfin helg crinoline.

moaklem ♥

Kreoline sa...

Hei, så nydelig, likte så godt speilet, lekkert. Lyst og deilig, nydelig teppe. Kjekt når det blir så billig, bruke det en har, det er jeg tilhenger av. Ha en fin helg, kos deg på arbeidsrommet ditt. Kle fra Mona.

Hulda sa...

Ser det er stadig flere som lager seg fine arbeidsrom. Ditt ble både delikat og fint. Det speilet var virkelig spesielt og fint. Koser meg ofte på arbeidsrommet jeg også. :) :)

Mitt hvite hus sa...

Så nydelig arbeidsrom... så moro å pusse opp uten at det koster all verden...

ønsker deg en fin helg...

Klem Kerstin

Viola sa...

Vilket underbart arbetsrum, där måste du trivas i detta vackra rum, ha en fin helg, kram VIOLAN

Josefine sa...

Heisan..

Kjempefint rom..her blir det koselig å oppholde seg:)

Nydelig sengeteppe!

Ønsker deg en flott helg, klem

Anitas hus sa...

Så flott arbeidsrom du har fått deg! Kjekt å få ett helt nytt rom til den nette sum av 600 kr. Rommet ble lyst og deilig og perfekt stylet;)

Nå kan du trygt legge beina på bordet og slappe av... frem til neste prosjekt^^,)

Ha en fin helg!
Klem, Anita:O)

MissMette sa...

Rommet ble nydelig flott... lyst, koselig og flotte detaljer... og speilet med skoddene var råstilig! Ønsker deg en strålende helg. Klem fra Mette

Minka sa...

Kjempe flott det ble, heldig du som har ett rom til å bruke...

Margrethes hus og hage sa...

Det ble et kjempekoselig arbeidsrom! Det er så kjekt å få det til uten at det trenger å koste allverdens, og du har jammen fått mye ut av 600 kroner!
Et lekkert rom med mange koselige detaljer!
skoddespeilet ditt var kjempeflott!

Ønsker deg en fin helg. Hilsen Margrethe

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nu är du värd en paus, och så ska du njuta av ditt fina jobb. Så fint du gjort, därinne lär inspirationen flöda. Och när du inte pysslar kan du sträcka ut dig på den härliga dagbädden. Ett ljuvligt rum.
Ha en fin helg och Valentindag
Goa kramen
AnnaMaria

H elle K sa...

Hei, så flott dette ble, du har jobbet skikkelig skjønner jeg.
Ha en strålende , så sees vi snart.
Klem Kristin

Elzie sa...

Du milde vilket vackert arbetsrum. Tänk om man kunde få till det så här också. Men då vore risken att man fick mannen liggande i sängen här istället för i soffan, haha.

Hoppas du har en bra lördag.
Kram Elzie

Solveig sa...

Så lekkert arbeidsrom, min venn!!! Det må være en drøm å sitte å jobbe der:o) Senga innbyr til en pause innimellom slaga, og rommet er lyst og lekkert.
Godt jobba! Nå må du hvile litt på lauvbæra, da:o)
Ønsker deg en flott søndag, Crinoline!
Klem fra Solveig

Anne sa...

Rett og slett nydeleg, flinke du!
Ha ei koseleg helg!
Klem Anne:)

Skjæret vårt sa...

Nydelig:O)
Kommer til å kose deg der tenker jeg:O)
Klem

Sköna o Gröna Ting sa...

Sänder dig tusentals Hjärtekramar dagen till ära!!!
Ta väl hand om dig...
Marianne

Therese fra huset med de rare i sa...

ÅÅÅÅ så nydelig!!! Jeg bare elsker det speilet med skodder!!! Jeg har et kontor/ arbeidsrom/roterom som jeg så gjerne skulle ha gjort noe med, men ettersom det må bli barnrom etterhvert gidder jeg ikke legge så mye i det... Men en real opprydding skulle det absolutt vært der :p

Ha en fin morsdag/ vanelntines/ fastelavens søndag :)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Dette var lekkert. Koslig med en seng der både som gjeste seng og som en kan ligge og la kreativiteten blomstre og ideene strømme på.

Ønsker deg en fin trippelhelg.
Klem:)

Magdalena sa...

så lekkert, så lekkert...
riktig et deilig arbeidsrom...

Synnøve sa...

Nydelig arbeidsrom. Rommet er så lyst og lekkert.
Liker dagsengen din.

Ha en fortsatt fin morsdag

h.espe sa...

Åh, arbeidsrommet ditt er jo bare så skjønt!! Ikke noe problem å hente inspirasjon i det rommet! Ser du har samme speil med skodder som meg - synes det er kjempefint :o)

Ha en fin kveld og en strålende flott kommende uke!

Klem fra Hildegunn

Viola sa...

SÅ himla fint det blev, nog skulle jag bli så glad om det kom några bloggvänner från NORGE..:0) ha en fin vecka, KRAM

Guttemamma sa...

Et flott rom har det blitt,i beste Crinolinestil!!!
Me liek♥

Ann sa...

Nydelig! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Tusen takk for tips om butikker i USA! Var nettopp innom den nettsiden, mye fint der.

ps: arbeidsrommet ditt var sååå flott! Ha en fin dag videre:)

Tino sa...

Så flott arbeidsrom du har fått! Lyst, delikat og innbydende. Jeg drømmer om noe lignende, men det må bli en dag når en av barna flytter ut og et rom blir ledig ;)

Ønsker deg en super uke!
Klem T

Unknown sa...

Nydelig arbeidsrom Crinoline ...jeg er helt missunelig.
Takk for hyggelig kommentar fra deg, jeg har vært litt fraværende på min blogg, fordi jeg holder på med fotografering til den nye boken som kommer i oktober.
Når ting blir litt roligere her, håper jeg at vi kan få til et treff hos meg.
Klem...Ellen

helle sa...

Nu var jeg nær ved at misse dette fine indlæg fra dig, Crinoline, og det er fordi jeg har så travlt med meget andet. Har bare ikke kunne nå at følge med i ret meget.

Dit arbejdsrum er bare blevet så fint: det gamle hæklede tæppe, puderne og de hvide møbler. Alt er så lækkert min ven, jeg håber der vil komme mange flotte kreationer og frembringelser ud af det!

Nyd livet, klem fra Helle

Linda sa...

Det ble kjempefint!
Flotte detaljer!
Ingen problem å sette seg ned å jobbbe litt her!
Deilig med en slik nydelig dagseng!
Du er superflink!
Og ja slike prosjekter tar ofte mer tid en en tenker.

Gog helg og klem fra meg.

Jannicke sa...

Heisan.

Tusen takk for koselig hilsen.

Ja, jeg er glad og lettet.
Kulen skal fjernes om noen uker, da vil hele bli grundig undersøkt. Men så langt ser alt bra ut - og sjansene for at det er noe "farlig" er nå små...

Håper det står bra til med deg.

God helg! Klem J.

Anki sa...

Ojoj vännen, det är så fint! Mer som ett njut-rum än arbetsrum *ler*
Jag bara älskar den fina spegeln med jalusidörrarna...eller skodder?...är det så?! Så fina detaljer, och din härliga säng med alla kuddar...mm ett avslappnat rum!

Ha en fin helg min vän!
Goa kramen!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej i snöstormen. För det tror jag ni har också, såg ut som det snöade överallt idag. Maken har gett upp, han tittade ut och sa att han skottar imorgon..Men snart är det mars då vänder det mot vår.
Önskar dig en fin helg också.
Goa kramen
AnnaMaria

beate sa...

hei
for et nydelig arbeidsrom!
lyst og delikat!

ønsker deg en fortsatt fin kveld

klem beate

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nu är vi nästan helt borta i snö, är så höga plogkanter så dom rasar ibland. Maken vet inte var han ska lägga all snö. Men idag har det varit strålande sol, lite kallt var det, minus 15. Men nu är det snart mars, då blir solen varmare och snön smälter.
Ha en fin vecka, ska bli kul och se bilder från biblioteket när du är klar.
Kramar
AnnaMaria

Lantligt i stan sa...

Så fint ni har det i arbetsrummet! Där måste ni trivas bra! Hoppas du haft en bra helg. Här har det varit snöoväder hela helgen. Trött börjar jag bli på all snö! Ha det gott!
Kram Anki